Kraj

Saatchi & Saatchi i Zenithmedia przygotowały kampanię dla marki Safari koncernu Du Pont

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej preparatu ochrony roślin Safari 50WG (koncern Du Pont). Za...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej preparatu ochrony roślin Safari 50WG (koncern Du Pont). Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Zenithmedia. Kampania wystartowała w lutym i potrwa do maja. Działania są skierowane do rolników i poza celem sprzedażowym mają za zadanie przekonać tę grupę docelową, że produkt ma atrakcyjną cenę. W lutym akcja jest prowadzona w tytułach “Top Agrar” i “Poradnik Rolniczy”. Od marca do maja reklamy pojawią się w tytułach poradnikowych dla plantatorów. Layout prezentowany w “Top Agrar” i w “Poradniku Rolniczym” zwraca uwagę odbiorcy na zysk wynikający z zakupu Safari, natomiast layout w pozostałych tytułach wskazuje na niższą cenę preparatu. Ten ostatni layout został przygotowany w konwencji atrakcyjnej oferty turystycznej z hasłem “Safari dla buraków – Last Minute” i dopiskiem “All Inclusive”. Dodatkowo w okresie od 28 lutego do 6 marca Safari 50WG będzie reklamowany w Programie I Polskiego Radia. Spoty będą emitowane na antenie tej stacji we wczesnych godzinach porannych (od 5.00 do 10.30). Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)