M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fox wyemituje 6-sekundowe reklamy podczas meczów NFL

( red. ) | 1 września 2017, 06:00

Zyskujący popularność format został wypromowany przez YouTube jesienią ub.r.

Fox rozpoczął testowanie formatu podczas transmisji Teen Choice Awards w sierpniu br. Wśród reklamodawców, którzy zdecydowali się na 6-sekundowe reklamy, były firmy Duracell i Mars.

Teraz nadawca telewizyjny zamierza wprowadzić krótsze spoty na znacznie szerszą skalę podczas transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych. Na pierwszy ogień pójdą mające wielką widownię rozgrywki National Football League - sześciosekundowy spot zostanie wyemitowany przed rozpoczęciem meczu otwierającego nowy sezon 10 września. Dla stacji Fox nowy format jest częścią działań podejmowanych w odpowiedzi na trend konsumowania coraz większej ilości treści na platformach pozbawionych reklam lub znacznie ograniczających ich wyświetlanie.

W teorii większość osób z branży zgodziłaby się, że mniejszy natłok reklam przynosi korzyść zarówno konsumentom, jak i reklamodawcom. Mniej reklam to większa szansa, że spoty zostaną zapamiętane. Pojawiają się jednak wątpliwości natury finansowej. Marketerzy nie są wcale przekonani, że powinni płacić więcej za to, by znaleźć się w programie z mniejszą liczbą reklam. 

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,