M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Teledysk Kamila Bednarka ukoronowaniem kampanii marki Frugo

Katarzyna Woźniak | 1 września 2017, 06:00

Fragment nagrania jest motywem przewodnim kampanii, która toczy się od czerwca.

Dziś będzie miała miejsce premiera teledysku piosenki Kamila Bednarka "Poczuj luz”. Fragment tego nagrania jest motywem przewodnim największej w historii kampanii reklamowej napojów Frugo (FoodCare), która rozpoczęła się 6 czerwca.  
Kampania reklamowa marki była największą w jej historii - objęła zasięgiem radio, telewizję, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify i AppleStore), social media, digital. Uzupełnieniem kampanii był konkurs konsumencki Flip Bottle Challenge.
Kampanię przygotowała agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiadała Zenith Media.
FoodCare sfinansował również produkcję klipu do piosenki Kamila Bednarka. Twórcy warstwy wizualnej wykorzystali bezpośrednio fragmenty spotu reklamowego napojów Frugo. Nagranie klipu trwało 24 godziny, ekipa wypiła 2450 butelek Frugo, animacja teledysku zajęła zaś 1440 godzin (2 miesiące). Za reżyserię odpowiada Marcin Filipek, za kreację: Dmytro Gurnicki i Bartosz Jaroszewski/Piotr Wronek (OS3). Za postprodukcję odpowiada Televisor, a klip powstał w domu produkcyjnym Dobro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia.  

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,