Zagranica

Rozkapryszone dzieci i rozwiane złudzenia w kampanii pizzy

W Stanach wystartowała kampania sieci pizzerii - reklama może wzbudzać kontrowersje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiR3tKFnmeZw%22%7D
W USA wystartowała kampania dla sieci Little Ceasars Pizza, za której kreację odpowiada agencja Barton F. Graf. Komentatorzy wskazują na niebezpieczeństwo powielania wzorców zachowań dzieci i dorosłych prezentowanych w reklamie. W pierwszym spocie spocony i zziajany ojciec w roli dostarczyciela pizzy wpada do domu i zachwala siedzącemu w fotelu i oglądającemu telewizję chłopcu przyniesiony posiłek.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWDNG3D1wXgk%22%7D
Chłopiec z pogardą zaznacza, że na pewno nie ma ciągnącej się odpowiednio mozzarelli i nie kosztuje sześciu dolarów, a za karę zdejmuje ojcu z czapki znaczek sławiący go jako rodzica. W drugim spocie chłopiec marzy o tym, że stworzy kiedyś najpyszniejszą pizzę na świecie, dzieli się swoimi marzeniami na forum, ale “gasi” go przedstawiciel sieci – najlepsza i najtańsza pizza w mieście już powstała, dlatego marzenia chłopca mają nie mieć sensu.

(AdWeek)