M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO dla marki Pepsi w kolejnej odsłonie "Wyzwania smaku" [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 4 września 2017, 06:00

Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Pepsi w nowej kampanii dziękuje osobom, które wzięły udział w akcji “Wyzwanie smaku”. Od pierwszej edycji w 2013 r. w corocznej akcji „Wyzwanie smaku Pepsi” wzięło udział ponad pół miliona osób. Każda z nich miała okazję spróbować z nieoznakowanych kubków dwóch napojów: Pepsi oraz innego napoju typu cola. Jak informuje marketer, 59 proc. uczestników wybrało smak Pepsi.

Nowa kampania, którą współtworzyła agencja BBDO Warszawa, jest podsumowaniem i zarazem formą podziękowania dla uczestników akcji. W filmie wystąpił Filip Chajzer, dla którego jest to druga kampania realizowana z marką Pepsi.

Za strategię kampanii, pomysł i realizację filmu wykorzystywanego w TV i kampanii digital odpowiedzialna była agencja BBDO Warszawa. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Realizacją kampanii w kanałach online zajmuje się agencja Deloitte Digital, plan mediowy przygotował i zrealizował dom mediowy Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,