M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FoodCare tworzy nowe stanowisko w marketingu

Katarzyna Woźniak | 5 września 2017, 06:00

Justyna Górecka-Siupik z końcem sierpnia objęła stanowisko international marketing directora w FoodCare Group.

Na początku września Justyna Górecka-Siupik objęła stanowisko international marketing directora w FoodCare Group Sp. z o.o. Jest to nowo utworzona funkcja i – jak zapewnia biuro prasowe – ma związek z ekspansją firmy na rynkach zagranicznych. W FoodCare będzie odpowiadała za globalne strategie marketingowe wszystkich marek napojowych: Black Energy Drink, N-Gine, 4Move Isotonic oraz Frugo, z naciskiem na zagranicę – firma obecna jest w 52 krajach. Jej pierwszym wyzwaniem było uruchomienie kampanii reklamowo-sprzedażowej marki Black Energy Drink w Bułgarii.
Górecka-Siupik wcześniej pracowała jako creative marketing director w firmie OTCF, gdzie była odpowiedzialna za kreację marek 4F oraz Outhorn.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,