Zagranica

Subaru stawia na ciepłe emocje

W Stanach wystartowała nowa kampania samochodów marki Subaru Crosstrek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCGxWSQ7pUWY%22%7D
Reżyserem filmów jest Lance Accorda, a za kreację odpowiada agencja Carmichael Lynch.
Spoty wykorzystują ciepłe emocje, jakie wywołuje widok dziadka surfującego z nastoletnim wnukiem czy wypad na biwak chłopaka z dziewczyną, kiedy w romantycznym układzie pojawia się zazdrosny pies.
W filmie “Forever Young” – młody surfer spotka się na plaży ze swoim dziadkiem, a ten przyznaje, że znowu okłamał babcię, rzekomo jadąc na ryby.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSt3dTT9ybBk%22%7D
“Welcome to the Pack” przypomina scenariuszem komedię romantyczną. Chłopak wybiera się z dziewczyną na biwak w góry, a dziewczyna zabiera ze sobą ukochanego psa Butcha. Pies nie przepada za chłopakiem, wyraźnie jest o niego zazdrosny, ale za to pod koniec wyjazdu, kiedy pies przekonuje się do uczciwości intencji człowieka wobec jego pani, decyduje się i jemu zaufać.
Kampania obejmie telewizję, kanały online, pre-rolle i media cyfrowe.

(AdWeek)