Reżyserem filmów jest Lance Accorda, a za kreację odpowiada agencja Carmichael Lynch.
Spoty wykorzystują ciepłe emocje, jakie wywołuje widok dziadka surfującego z nastoletnim wnukiem czy wypad na biwak chłopaka z dziewczyną, kiedy w romantycznym układzie pojawia się zazdrosny pies.
W filmie “Forever Young” – młody surfer spotka się na plaży ze swoim dziadkiem, a ten przyznaje, że znowu okłamał babcię, rzekomo jadąc na ryby.
“Welcome to the Pack” przypomina scenariuszem komedię romantyczną. Chłopak wybiera się z dziewczyną na biwak w góry, a dziewczyna zabiera ze sobą ukochanego psa Butcha. Pies nie przepada za chłopakiem, wyraźnie jest o niego zazdrosny, ale za to pod koniec wyjazdu, kiedy pies przekonuje się do uczciwości intencji człowieka wobec jego pani, decyduje się i jemu zaufać.
Kampania obejmie telewizję, kanały online, pre-rolle i media cyfrowe.
(AdWeek)