Zagranica

Kobieta pracująca detronizuje Audrey Hepburn

W nowej kampanii czekolady Galaxy prym wiedzie zapracowana kobieta, a ustępuje jej miejsca Audrey Hepburn z poprzednich kreacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbPm-J1WSCw0%22%7D
Marka czekolady i czekoladek Galaxy z portfolio Marsa wprowadza do komunikacji nową bohaterkę, która zastępuje Audrey Hepburn podróżującą po włoskich serpentynach w kabriolecie. Tym razem jest to czarnoskóra businesswoman, która w pociągu ma kolorowy sen z udziałem ptaków, kolorowych kulek jak z internetowej gry i post-itów.
Poprzednia komunikacja z udziałem aktorki ze “Śniadania u Tiffany’ego” trwała cztery lata. Za kreację nowej kampanii i nowej komunikacji odpowiada agencja Abbott Mead Vickers BBDO dla Mars Chocolate UK.

(Campaign)