Kraj

Ultimo startuje z nową kampanią reklamową [wideo]

Działania realizują Schulz Brand Friendly i K2 Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVkk6CZQpDn0%22%7D
Ultimo, firma z rynku w segmencie wierzytelności, uruchamia nową kampanię reklamową, opierającą się na idei świętowania życia bez zadłużenia. Kampania obejmuje emisję spotów telewizyjnych (15- i 30-sek.) oraz programatyczny zakup wideo online i banerów. Przeprowadzony będzie również szereg działań marketingowych i remarketingowych za pośrednictwem sieci reklamowej GDN.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Media zaplanował i kupił dom mediowy K2 Media.