Kraj

Arkadiusz Mierzwa w dziale komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska

Objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej.

Arkadiusz Mierzwa dołączył do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska SA, gdzie jako kierownik ds. komunikacji korporacyjnej odpowiada za relacje z mediami i budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka. To kolejne wzmocnienie działu komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins, po tym jak od grudnia 2016 r. zarządza nim Katarzyna Scheer.

Arkadiusz Mierzwa do niedawna był prowadzącym program “Firmowe ewolucje” na antenie TVP1. Wcześniej, w latach 2013-2016, był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy NC+, prowadził komunikację nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej, a w latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao SA. Przez wiele lat był również dziennikarzem ekonomicznym TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.