Zagranica

Wiceprezes Coca-Coli ds. sprzedaży i marketingu cyfrowego odszedł z firmy

Po 11 latach pracy dla giganta napojowego Mark Elkins przechodzi do agencji McKinsey & Company.

Wiceprezydent Coca-Coli ds. sprzedaży i marketingu cyfrowego Mark Elkins po 11 latach pracy dla giganta napojowego opuszcza firmę i odchodzi do McKinsey & Company. Ruch jest związany z globalnymi zmianami personalnymi w firmie Coca-Cola – w marcu zrezygnował global chief marketing officer Marcos de Quinto, a dwa miesiące później – Ivan Pollard, starszy wiceprezes Coca-Cola North America.
Elkins dołączył do McKinsey jako partner. Jego rola koncentruje się na rozwijaniu biznesu poprzez marketing i sprzedaż.
Zanim Elkins zaczął pracę na stanowisku wiceprezesa, był przez dwa lata dyrektorem handlowym, cyfrowym, a wcześniej przez trzy lata pracował jako dyrektor strategii i opinii. Dołączył do Coca-Coli w czerwcu 2006 r. Przed karierą w firmie napojowej był kierownikiem Marakon Associates.

(Campaign)