M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA z kolejnymi odsłonami kampanii

Katarzyna Woźniak | 6 września 2017, 06:00

Marketer emituje 15-sekundowe spoty produktowe.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 24 sierpnia, IKEA wystartowała z nową odsłoną działań komunikacyjnych pod hasłem "Niech żyje dom!". Tuż po pierwszej emisji spotów wizerunkowych przedstawiających nową platformę komunikacyjną, rusza odsłona produktowa.
Jak podkreśla biuro prasowe, w kampanii widoczne będą dwie linie. Pierwsza, z obecnie emitowanym spotem 15-sek., dotyczy nowości katalogowych. Druga, do której również został przygotowany spot 15-sek. przeznaczony do emisji we wrześniu, dotyczy produktów w nowych niższych cenach. Zgodnie z ideą i hasłem produkty będą prezentowane w kontekście dokonujących się w życiu mniejszych i większych zmian. Kampania za cel przyjmuje również bycie rozpoznawalną w bloku reklamowym i zamiast lektora wprowadza rolę narratora. Emisjom spotów TV będzie towarzyszyła komunikacja w internecie oraz social mediach.
Za kreację kampanii, w tym także spotów reklamowych oraz komunikację w internecie, odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Zakup mediów koordynuje w całości dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , ,