M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Black Energy Drink rusza z ekspansją zagraniczną

Katarzyna Woźniak | 6 września 2017, 06:00

Marka z portfolio FoodCare startuje z kampanią w Bułgarii.

Black Energy Drink, marka napoju energetycznego z portfolio FoodCare, startuje z kampanią zagraniczną. Biuro prasowe marki zapewnia, że Black Energy Drink jest liderem w swojej kategorii w Polsce - według badań AC Nielsen Black Energy Drink osiągnął blisko dwukrotną przewagę nad głównymi konkurentami.
Marka rozpoczęła na początku września kampanię wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Zaplanowano ją w telewizji i internecie, w tym w social mediach. Wizerunek marki będzie dodatkowo wspierany materiałami POS.
Black odpowiada za 54 proc. wzrostu wartościowego całej kategorii w Polsce. Pod względem wolumenowym również odnotowuje najszybszy wzrost i odpowiada za 147 proc. wzrostu kategorii w Polsce. Z 25,9 proc. udziałów marka jest liderem kategorii pod względem ilościowym (sprzedaż w litrach bez marek własnych, źródło: Black za Nielsenem, udział wolumenowy, w litrach).
Marka obecna na 52 rynkach zagranicznych rusza z kampanią reklamową i konsumencką w Bułgarii. Strategia została oparta na przekazie związanym z atrybutami napoju Black, czyli: szybkości, mocy, energii, sile, skupieniu, sprycie  (speed, power, energy, focus, smart). Kampanię podzielono na dwa flighty: w pierwszej odsłonie mocnym uderzeniem będzie emisja 30-sek. spotów, następnie naprzemiennie marka komunikować się będzie wizerunkowym spotem 15-sek. oraz 8-sek. billboardami sponsorskimi. Emisje zaplanowano w 60 proc. w prime time w TV Nova, należącej do grupy Modern Times Group. Równolegle ruszy kampania internetowa. Autorem spotu jest agencja Bridge to Fun.
Kampania konsumencka Black rusza w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego w trzecim tygodniu września i potrwa tydzień. Przedmiotem promocji będzie puszka 330 ml – konsument zapłaci za 250 ml napoju, czyli 32 proc. dostanie gratis. Komunikacja oparta jest na materiałach POS. Wszystkie materiały POS in-house’owo przygotowała firma FoodCare.

Czytaj więcej na temat: , , , ,