Zagranica

Fallon London z poruszającą kampanią dla Axa

Startuje kampania ubezpieczyciela Axa przygotowana przez Fallon London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEE92FgeuUnU%22%7D
W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania ubezpieczyciela Axa. Budżet kampanii to 5 mln funtów. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja Fallon London.
Spot opowiada poruszającą, autentyczną historię młodej tancerki, która od urodzenia cierpi na postępującą chorobę kości. Opowieść o niezłomności i motywacji do spełniania marzeń ma obrazować nowy claim marki na Wyspach “Restless for a reason”.
Tancerka Taylor Haines ukazywana w salach gimnastycznych i w trakcie prób ma być uosobieniem spokoju i wytrwałości. Mimo warunków fizycznych, które w zasadzie uniemożliwiają jej pracę jako choreografki i tancerki, Taylor nie poddaje się. Reklama zadebiutowała w ITV. Jej emisja potrwa 10 tygodni w telewizji, radio, na OOH i w mediach cyfrowych.

(Campaign)