M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza konkurs na identyfikację Teatru Polskiego w Bydgoszczy

Katarzyna Kacprzak | 7 września 2017, 06:00

Propozycje można nadsyłać do 22 września br.

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy ogłosił jednoetapowy konkurs na projekt adaptacji logo i systemu identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja wizualna zgłoszona do przetargu zawierać musi: adaptację logotypu (pod względem kolorystycznym); repertuar dwumiesięczny (ulotka oraz afisz); plakaty: spektaklu "Kopciuszek” i "Beksińscy” oraz projekt graficzny strony WWW.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Teatr Polski w Bydgoszczy zobowiązuje się, że nie wykorzysta nadesłanych prac, których autorzy nie zostaną zaproszeni do negocjacji warunków umowy na wykonanie pełnego projektu identyfikacji wizualnej teatru. Propozycje można nadsyłać do 22 września br. Szczegóły dostępne są tutaj.

Czytaj więcej na temat: