Kraj

Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black & White Fresh

Produkt promuje Maja Sablewska oraz blogerki.

Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black & White Fresh
Rusza już trzecia odsłona kampanii marki Nivea we współpracy z Mają Sablewską pod hasłem “Odśwież swój styl z Nivea Invisible Black & White Fresh”. W ramach kampanii Nivea zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym 10 osób wygra zakupy pod okiem Mai Sablewskiej o wartości 2,5 tys. zł.

Równolegle blogerki: Radzka, Cajmel, Styloly i Paula Jagodzińska, wyłonią zwycięzców w konkursie digitalowymi i zaproszą ich do jednego z czterech miast Polski – Krakowa, Wrocławia, Poznania lub Lublina – na wspólne zakupy o wartości 1 tys. zł. 

Dodatkowo Polki będą mogły odświeżyć swoją wiedzę o modzie, rozwiązując quiz na stronie Nivea.pl.

Kampanii towarzyszy silne wsparcie w ATL, OOH, prasie oraz digitalu. Za stworzenie konceptu oraz stronę digitalową kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, za zakup mediów – dom mediowy OMD, za komunikację PR – MSL. Za kreację ATL odpowiada FCB.