Kraj

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM Awards 2017

Znamy pierwsze wyróżnienia organizatora w konkursie reklamy radiowej adFM Awards .

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie reklamy radiowej adFM Awards 2017
Konkurs adFM Awards organizowany jest przez Grupę RMF przy współpracy z miesięcznikiem „Media & Marketing Polska”. Wyróżniono trzy kreacje radiowe wykorzystane w komunikacji medialnej Toyoty, Škody i sieci obywatelskiej Watchdog Polska. Wejdą one do ścisłego finału konkursu, w którym do wygrania jest kampania reklamowa w RMF FM o wartości rynkowej 200 tys. zł netto (po rabatach). Na zgłoszenia do konkursu czekamy do końca października na stronie www.adfm.pl. Zwycięzcę, którego poznamy go podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura, wybierze eksperckie jury złożone ze specjalistów z polskiego i zagranicznego rynku reklamy radiowej.

Toyotę wyróżniono za najbardziej oczywiste, ale też bardzo kreatywne odwołanie się do głównego elementu radia – muzyki – i stworzenie własnej, samochodowej listy przebojów, wykorzystującej m.in. hity Karin Stanek i Breakout. Z kolei odpowiedzią na tę kampanię były wyjątkowo pomysłowe spoty Škody, w których zastosowano grę słów („Brzmi to jota w jotę jak jakaś stara śpiewka”) i odniesiono się do przeboju „Autostop” z kreacji Toyoty. Również i te spoty, zgłoszone przez agencję Isobar, organizator postanowił wyróżnić.

Ostatnią nominowaną do finału kreacją jest reklama sieci obywatelskiej Watchdog Polska promująca akcję „Ciągniemy władzę za język” i stronę internetową Zajezyk.pl. W spocie zgłoszonym przez marketera wykorzystano fragmenty znanych wierszyków i dziecięcych rymowanek, stosując jednocześnie niełatwą, bo odnoszącą się do jazzu muzykę.

W konkursie adFM Awards można zgłosić dowolny projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Zgłoszenia można przesyłać za pomocą formularza na stronie www.adfm.pl; nominować można dowolną liczbę projektów, każde zgłoszenie jest całkowicie darmowe.