Zagranica

Rozdwojenie jaźni w nowej kampanii KFC

Sieć w Stanach zachęca kampanią do spróbowania dwóch rodzajów skrzydełek, a w rolę generała Sandersa wciela się Ray Liotta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fbq6bYRUcf-A%22%7D
W USA wystartowała “schizofreniczna” kampania z udziałem aktora Raya Liotty, znanego z roli gangstera Henry’ego Hilla. Spot ma prezentować dwie nowości w portfolio: Georgia Gold oraz  Nasville Hot – pikantne i łagodne skrzydełka z sosami. Za kreację kampanii odpowiada W+K.
Jak zapewnia AdWeek, kampania w Stanach działa – sprzedaż proponowanych w spocie skrzydełek w placówkach sieci wzrosła o 3 proc.

(AdWeek)