Kraj

Philips z akcją dla zapracowanych

Marketer dotrze do okolic wielkich biurowców z akcją Philips Sonicare Challenge.

Philips z akcją dla zapracowanych
Z okazji Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej Philips Sonicare organizuje eventy miejskie, podczas których uczestnicy będą mogli się przekonać, czy właściwie dbają o jamę ustną. Do wygrania w ramach działań jest szczoteczka soniczna. Organizator czeka na zainteresowanych od 12 do 14 września w okolicach ulicy Domaniewskiej w Warszawie.
Akcja ma na celu informację i promocję modelu szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z technologią soniczną, połączonej ze SmartSensor, która łączy się poprzez Bluetooth z aplikacją Philips Sonicare App. W uchwycie szczoteczki wbudowane są trzy czujniki: lokalizacji, nacisku i ścierania, które synchronizują się automatycznie z aplikacją, aby w czasie rzeczywistym dostarczać informacji zwrotnych na temat techniki szczotkowania.
Udział w Philips Sonicare Challenge będzie też okazją do otrzymania bezpłatnej główki do testów, voucheru zniżkowego -35 proc. na zakup szczoteczki sonicznej oraz wygrania najnowszego modelu Philips Sonicare DiamondClean Smart. Za organizację akcji odpowiada agencja DNA Group.