Kraj

Mickiewicz jako uczeń Roberta Górskiego w nowej kampanii Publicisu dla Orange

Nowa komunikacja Orange na kartę wykorzystuje koncept zaczerpnięty z "Pana Tadeusza".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxsJkNc-NZX0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii autorstwa Publicisu dla Orange na kartę. Jej bohaterami są m.in. Adam Mickiewicz i Robert Górski, który poucza wieszcza, jak pisać. Główny komunikat kampanii to informacja, że w Orange na kartę można korzystać z nielimitowanych rozmów za 25 zł miesięcznie i otrzymać 100 GB za doładowanie Orange Free. Działania promujące ofertę będą prowadzone w telewizji, radiu i internecie.
Przygotowany przez agencję Publicis 30-sekundowy spot będzie emitowany od 8 września na kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia spoty usłyszymy na falach rozgłośni RMF FM czy Radia Zet. Kampanię internetową przygotowała agencja VML. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tyrka Studio, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.