Kraj

Acxiom Polska wprowadza usługę Hot Prospeects

Acxiom Polska wprowadza nową usługę Hot Prospeects. Jest ona adresowana do marketerów, którym zależy na szybkim dotarciu do konsumentów zainteresowanych...

Acxiom Polska wprowadza nową usługę Hot Prospeects. Jest ona adresowana do marketerów, którym zależy na szybkim dotarciu do konsumentów zainteresowanych ich produktami. W ramach usługi Acxiom przeprowadza codzienne wywiady telefoniczne, zadając szczegółowe pytania dotyczące preferencji konsumenckich i planów zakupu produktów. Respons jest dostarczany klientowi w cyklu tygodniowym w postaci bazy grupy osób, które wyraziły chęć zakupu danego produktu. – Hot Prospeects możemy porównać do osób, które pozytywnie odpowiedziały na akcje mailingowe – mówi Mariusz Pawłowski, dyrektor działu analiz odpowiedzialny za program zbierania danych w Acxiom Polska. – W tym przypadku firma komunikuje się już wyłącznie z klientami zainteresowanymi ich ofertą i może to zrobić dużo szybciej, bo czas realizacji takiej kampanii spada średnio z 5 do 2 tygodni. Dodatkowo marketer ma możliwość pełnej kontroli kosztów pozyskania klientów, gdyż cena rekordu jest stała – ustalona przed rozpoczęciem akcji. (TW)