Acxiom Polska wprowadza nową usługę Hot Prospeects. Jest ona adresowana do marketerów, którym zależy na szybkim dotarciu do konsumentów zainteresowanych ich produktami. W ramach usługi Acxiom przeprowadza codzienne wywiady telefoniczne, zadając szczegółowe pytania dotyczące preferencji konsumenckich i planów zakupu produktów. Respons jest dostarczany klientowi w cyklu tygodniowym w postaci bazy grupy osób, które wyraziły chęć zakupu danego produktu. – Hot Prospeects możemy porównać do osób, które pozytywnie odpowiedziały na akcje mailingowe – mówi Mariusz Pawłowski, dyrektor działu analiz odpowiedzialny za program zbierania danych w Acxiom Polska. – W tym przypadku firma komunikuje się już wyłącznie z klientami zainteresowanymi ich ofertą i może to zrobić dużo szybciej, bo czas realizacji takiej kampanii spada średnio z 5 do 2 tygodni. Dodatkowo marketer ma możliwość pełnej kontroli kosztów pozyskania klientów, gdyż cena rekordu jest stała – ustalona przed rozpoczęciem akcji. (TW)