M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo wchodzi w nowy segment

Katarzyna Woźniak | 12 września 2017, 06:00

W sprzedaży są dostępne 100-proc. soki owocowe w butelkach PET i napój gazowany w puszce.

Marka Frugo z portfolio FoodCare weszła w nowy segment. W sprzedaży dostępne są już 100-proc. soki owocowe w butelkach typu PET i napój gazowany Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza w puszce.
Soki dostępne są w plastikowych butelkach, na co firma zdecydowała się również ze względów bezpieczeństwa. Produkty Frugo dostępne są bowiem w wielu szkolnych sklepikach, stąd nowa, bezpieczna forma opakowania.
Dostępne są dwa smaki: jabłko i pomarańcza. Jak zapewnia biuro prasowe, sok jabłkowy jest miksem 4 gatunków jabłek z różnych regionów świata – Polski, Hiszpanii oraz Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Natomiast do produkcji soku pomarańczowego wykorzystano owoce z Brazylii, Meksyku, Argentyny i Sycylii. Produkty mają nie zawierać cukru ani konserwantów. Cena za 250 ml soku to 1,99 zł.
Frugo Nagazowane Brazylijska Pomarańcza to napój gazowany w puszce. Cena za 250 ml napoju to 1,29 zł. Firma nie informuje o planowanych działaniach marketingowych dla nowości.

Czytaj więcej na temat: ,