M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamikaze z nowymi działaniami dla marki Humana

Joanna Niewiadomska | 12 września 2017, 06:00

Akcja potrwa do 25 października.

Kamikaze wspiera wejście nowych słoiczków Humana do sieci Rossmann. Akcja towarzyszy wprowadzeniu na półki organicznych dań w słoiczkach i opiera się na konkursie, dla którego Kamikaze przygotowała landing page oraz kampanię reklamową na profilu marki na Facebooku.

W konkursie pt. "Słoiczki Humana wchodzą do Rossmanna" do wygrania jest sprzęt dla dzieci oraz zestawy produktów Humana, a każdy, kto weźmie w nim udział, otrzymuje e-book dotyczący rozszerzania diety niemowląt, przygotowany na potrzeby tej akcji przez Kamikaze. Dodatkowo w ramach akcji klienci Rossmanna, którzy zakupią jakiekolwiek produkty dla dzieci (nie tylko marki Humana), otrzymają łyżeczkę dla niemowląt z logo Humana. Akcja jest skierowana do rodziców dzieci w wieku 1-12 miesięcy. Kamikaze obsługuje markę Humana od grudniu 2015 r.

Kamikaze działa od 11 lat, a wśród klientów ma m.in.: Orange, L’Oreal, Super-Pharm, Kotlin, Eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,