M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eurobank z kampanią reklamową kont osobistych

Maciej Burlikowski | 12 września 2017, 06:00

Bank kusi zwrotem do 720 zł rocznie. Startuje z kampanią autorstwa agencji GPD, Propeller i Starcom.

Do emisji trafiły nowe spoty telewizyjne Eurobanku, promujące konta osobiste z 5-proc. zwrotem za wydatki kartą w programie Rodzina i Przyjaciele. Klient może zyskać łącznie nawet 720 zł rocznie.  

Dwa nowe spoty z udziałem aktora Piotra Adamczyka są emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. W spotach wykorzystano technikę slow motion. W listopadzie spoty emitowane będą również w sieci kin Cinema City, Multikino i KinAds.

Kampania marketingowa obejmuje zasięgiem również internet (wideo online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki Eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Kampania marketingowa potrwa do 30 listopada br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,