Kraj

Lidl oferuje wycieczki, ceny od 309 zł

Sieć zaskakuje wejściem w segment usług w Polsce.

Lidl wchodzi w segment usług turystycznych. W katalogu sieci znajdą się zarówno wycieczki krajowe, jak i zagraniczne. Oprócz tradycyjnych form wypoczynku w ofercie będzie można znaleźć również “wyjazdy z pomysłem”. Firma zapewnia również o przystępności cen.
Sieć Lidl jest obecna na światowym rynku turystycznym od ponad 10 lat, teraz usługa ta będzie dostępna także w Polsce. W ofercie, oprócz tradycyjnych wycieczek, takich jak np. zwiedzanie, wypoczynek czy “city break”, znajdą się także wyprawy zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Lidl nawiązał współpracę m.in. z polskimi biurami podróży, takimi jak Rainbow, Volare Travel, Prestige Tours czy Unique Moments. Nowe oferty będą pojawiać się w katalogu co dwa tygodnie. Katalogi będą dostępne zarówno na stronie internetowej, jak i w wersji drukowanej w sklepach. Ofertę kupować będzie można w dogodny dla klientów sposób – online oraz za pośrednictwem infolinii. Biuro prasowe zapewnia, że w ofercie sieci Lidl Podróże dostępne będą jedynie obiekty hotelarskie, które zostały sprawdzone przez pracowników lub dostawców Lidl Podróże. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku samego przejazdu czy przelotu. Lidl ma korzystać z nowoczesnych autokarów oraz jedynie sprawdzonych przewoźników lotniczych.
Pierwszy katalog Lidl Podróże pojawi się na rynku 12 września. W ofercie znajdzie się wiele różnych wycieczek, w tym m.in.: Seszele, Malediwy, Senegal, Wyspy Kanaryjskie, Włoskie Alpy dla narciarzy oraz regionalne polskie spa. Najtańsza znajdująca się w pierwszej gazetce oferta kosztować będzie 309 zł – jest to weekend w 4-gwiazdkowym hotelu Belweder w Zakopanem, natomiast najdroższa oferta to wyprawa na Kilimandżaro za 10 999 zł.