Kraj

Bank Millennium reklamuje swoją aplikację zakupową Goodie

Kampania wizerunkowa w internecie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcem3lLVXHU4%22%7D
Bank Millennium wystartował z internetową kampanią wizerunkową promującą wprowadzoną wiosną br. aplikację zakupową Goodie. To de facto cała platforma (dostępna jako aplikacja na smartfonach i przez internet), która zbiera informacje o zniżkach, kuponach, promocjach, nowościach zakupowych w sklepach stacjonarnych i internetowych, galeriach handlowych oraz restauracjach i barach.

Spot wyświetlany jest m.in. na YouTube i Facebooku. Film przygotowała agencja Change Serviceplan, a promocją w internecie zajął się dom mediowy Starcom.