M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Change Serviceplan z nową kampanią BMW

Piotr Machul | 14 września 2017, 06:00

Działania mają charakter wizerunkowy, a dotyczą najmocniejszego seryjnego modelu auta tego producenta.

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa najmocniejszego, seryjnego modelu samochodu BMW – M760Li xDrive. Działania kreatywne przygotowała agencja Change Serviceplan. Kreacja z głównym hasłem "Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW”, podkreślać ma połączenie dynamiki i mocy z luksusem. Kampania jest pierwszą odsłoną nowej strategii marki BMW i będzie prowadzona w TV, kinie, prasie, online i social mediach.

Koncept kreatywny kampanii opiera się na przekonaniu, że klienci BMW sami najlepiej wiedzą, kim są, czego chcą i co jest dla nich najważniejsze. A BMW ich w tym wspiera.

Agencja kreatywna Change Serviceplan odpowiada za obsługę BMW w wyniku wygranego przetargu w 2016 r., do którego została zaproszona w ramach strategicznego partnerstwa Group One z Serviceplan Group. Serviceplan Group odpowiada za markę na 12 rynkach w regionie CEE. Media do kampanii zaplanował dom mediowy Initiative. Budżet działań nie został podany.

Czytaj więcej na temat: ,