M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

H2O Creative przygotuje nową strategię dla marki Gellwe

Piotr Machul | 14 września 2017, 06:00

Agencja została wybrana w drodze rekomendacji po kampanii dla marki Frugo.

W ramach podjętej współpracy H2O Creative odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.

To kolejna po Frugo marka z grupy FoodCare, która postanowiła oddać pełną obsługę marketingową w ręce H2O Creative. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji właśnie po udanej kampanii dla marki Frugo.

Współpraca H2O z Gellwe obejmie działania marketingu 360 stopni, w tym: przygotowanie strategii marki, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kampanię ATL/BTL/digital i social media.

Celem działań agencji jest stworzenie nowych ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy. - Gellwe to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy jednak ogromną potrzebę przemiany, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku – deklaruje Dorota Kawalec, dyrektor marki Gellwe w FoodCare.

Gellwe to polska marka, mająca w portfolio desery, ciasta w proszku, dodatki do pieczenia, herbatki granulowane i inne dodatki kuchenne.

Czytaj więcej na temat: , , , ,