Agencja została wybrana w drodze rekomendacji po kampanii dla marki Frugo.
W ramach podjętej współpracy H2O Creative odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii repozycjonowania marki Gellwe (FoodCare) na polskim rynku.
To kolejna po Frugo marka z grupy FoodCare, która postanowiła oddać pełną obsługę marketingową w ręce H2O Creative. Agencja została wybrana w drodze rekomendacji właśnie po udanej kampanii dla marki Frugo.
Współpraca H2O z Gellwe obejmie działania marketingu 360 stopni, w tym: przygotowanie strategii marki, strategię komunikacji, identyfikację wizualną oraz kampanię ATL/BTL/digital i social media.
Celem działań agencji jest stworzenie nowych ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy. - Gellwe to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy jednak ogromną potrzebę przemiany, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku – deklaruje Dorota Kawalec, dyrektor marki Gellwe w FoodCare.
Gellwe to polska marka, mająca w portfolio desery, ciasta w proszku, dodatki do pieczenia, herbatki granulowane i inne dodatki kuchenne.
Czytaj więcej na temat: Frugo, Gellwe, FoodCare, H2O Creative, Dorota Kawalec