Kraj

Tołpa startuje z akcją promocyjną z udziałem influencerek

Ruszyła kampania linii kosmetyków Tołpa: oczyszczanie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Marka kosmetyczna Tołpa (Torf Corporation) wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż linii Tołpa: oczyszczanie. W ramach akcji marka edukuje o właściwym oczyszczaniu skóry i znaczeniu oczyszczania dla zdrowia i prawidłowego funkcjonowania porów skórnych.
Pierwszy etap kampanii zakłada działania w social mediach, w tym także w blogosferze. Marka zaprosiła do współpracy blogerki parentingowe (m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęślivą), które na swoich blogach stworzą autorskie wpisy.
Wsparciem dla działań w social mediach jest strona WWW. Na tej stronie Tołpa przybliża wiedzę związaną z prawidłowym oczyszczaniem skóry twarzy. Bonusem tej części kampanii jest akcja #nietylkomama, zachęcająca czytelniczki do dzielenia się w social mediach zdjęciami przedstawiającymi, w jaki sposób spędzają czas, zarezerwowany tylko dla siebie. Konkurs promowany jest za pośrednictwem spotu z udziałem Miss Ferreiry.
W późniejszych etapach firma zaplanowała współpracę z popularnymi przedstawicielami vlogosfery, realizując przy tym kolejne hasła kampanii: “Sama woda nie wystarczy”, “Krem nie wchłonie się na 100 proc. bez prawidłowego oczyszczenia”, “Czy demakijaż = oczyszczanie? A właśnie, że nie”.
Kreacją oraz realizacją kampanii Tołpa: oczyszczanie zajmuje się dział marketingu Tołpa (Torf Corporation) oraz agencja Be Frank!