Kraj

Kolejna kampania Saatchi dla Ery

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku...

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku przygotowana dla tego klienta przez agencję Saatchi & Saatchi. Kampania będzie promowała Pakiet Tanich Minut i SMS-ów i będzie miała miejsce w telewizji (30-sekundowe spoty emitowane będą w TVP, Polsacie, TVN i TVN Siedem) oraz w prasie: w dziennikach (m.in. w “Gazecie Wyborczej”, “Fakcie”, “Super Expressie”, “Dzienniku Sportowym” i “Metrze”), w magazynach (m.in. w “Komputer Świecie”, “Olivii”, “Pani Domu”, “Naj” i “Vivie!”) oraz w internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. Pakiet Tanich Minut i SMS-ów to oferta dla użytkowników Ery Tak Tak, w której za kwotę 7,32 zł otrzymują 25 minut (czyli 1 minuta kosztuje 29 gr z VAT) i 100 SMS-ów (SMS za 7 gr z VAT) do wykorzystania w sieci Era lub na połączenia z telefonami stacjonarnymi. Od połowy lutego trwa kampania reklamowa Ery pod hasłem “Pół roku esemesowego amoku” (ma miejsce w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie), którą przygotowały Saatchi & Saatchi i Optimum Media OMD. (MB)