Kraj

"Super Express" promuje się poprzez nową loterię

Wprowadzeniu loterii towarzyszy intensywna kampania reklamowa.

Startuje nowa loteria “Super Expressu” pod nazwą Gotówka Plus. Organizowana jest przez spółkę ZPR Media. Loteria potrwa 10 tygodni, a przez kolejne dwa tygodnie odbywać się będą wielkie kumulacje. Nagrodą główną jest samochód marki Suzuki.

Do udziału w loterii Gotówka Plus potrzebne są specjalne, bezpłatne, personalizowane karty do gry, które będą dołączone do całego nakładu “Super Expressu” pięciokrotnie.

Startowi loterii towarzyszy kampania promocyjna, obejmująca telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), radio (Polskie Radio, sieć Radia Eska, Radio Vox FM, sieć Radia Wawa, Eska Rock). Działania autopromocyjne obejmują główny grzbiet “Super Expressu”, dodatek “Super Fokus”, krzyżówki, magazyn telewizyjny “SE TV” oraz miesięczniki wydawane przez ZPR Media SA.

Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu “Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Teleaudio Dwa. Media zewnętrzne zakupił Starcom.