Kraj

Saatchi & Saatchi autorem kolejnej kampanii dla Ery Tak Tak

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku...

W piątek rusza nowa kampania reklamowa oferty prepaidowej Era Tak Tak Polskiej Telefonii Cyfrowej. To kolejna realizacja w tym roku przygotowana dla tego klienta przez agencję Saatchi & Saatchi. Kampania będzie promowała “Pakiet Tanich Minut i SMS-ów”. Autorami kreacji jest zespół w składzie: Andrzej Ratajczyk, art director, Jacek Szulecki, creative director, Jarosław Kamiński, copywriter. Producentem reklamy jest Dymitr Sołomko. Spot reklamowy został przygotowany we współpracy ze studiem produkcyjnym Opus. Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji (30-sekundowe spoty emitowane będą w TVP, Polsacie, TVN-ie i TVN Siedem) oraz w prasie: w dziennikach, m.in. w “Gazecie Wyborczej”, “Fakcie” i “Pani Domu”, “Naj” i “Vivie!”, oraz w internecie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD. “Pakiet Tanich Minut i SMS-ów” to oferta dla użytkowników Ery Tak Tak, w której za opłatę 7,32 zł otrzymują 25 minut (czyli 1 minuta kosztuje 29 gr z VAT) i 100 SMS-ów (SMS za 7 gr z VAT) do wykorzystania w sieci Era lub na połączenia z telefonami stacjonarnymi. Od połowy lutego trwa kampania reklamowa Ery pod hasłem “Pół roku ESEMESOWEGO amoku” (ma miejsce w telewizji, prasie, na outdoorze i w internecie), którą również przygotowały Saatchi & Saatchi i Optimum Media OMD. (MB, JD)