Kraj

Bakalland stawia na naturalność

Wystartowała nowa kampania batonów Ba!

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Wystartowała nowa kampania batonów Ba! z portfolio Bakallandu. Animowany spot ma informować o zmienionym składzie produktów oraz wprowadzeniu nowej linii – zero dodatku cukru. Nowa linia batonów obejmuje siedem wariantów smakowych. Jak zapewnia producent, wszystkie batony mają zmienioną recepturę, usunięto z niej tłuszcze utwardzone i syrop glukozowy.
W ramach kampanii promowane są również nowe batony Bakalland Ba! bez dodatku cukru, występujące w trzech wariantach smakowych. Ofertę produktową prezentuje spot wykonany w technice animacji poklatkowej.
Działania obejmują: telewizję (billboardy sponsorskie), internet, kino i outdoor. Kampanii towarzyszą też działania w social mediach.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty wyprodukował dom Haka Films, a wyreżyserował duet Kijek & Adamski.

Budżet kampanii nie został podany.