M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gatta startuje z kampanią telewizyjną

Katarzyna Woźniak | 20 września 2017, 06:00

Tym razem producent bielizny chce zaprezentować bogactwo portfolio - nie tylko rajstopy.

Wystartowała nowa kampania telewizyjna marki Gatta. Jest realizowana pod hasłem "Odkryj ją na nowo". Jej celem jest pokazanie szerokiej oferty, która, jak przekonuje biuro prasowe, została przygotowana tak, żeby różne kobiety mogły w niej odkryć coś dla siebie.
Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 140 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w sklepach z bielizną i rajstopami. 
Zgodnie z trendem femvertisingu Gatta kieruje swoją komunikację do kobiet, unikając pokazywania ich w stereotypowych rolach. Bohaterkami nowej kampanii są pogodne, ale różniące się od siebie kobiety, które spotykają się na zakupach w salonie Gatty.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. 
Nowy spot będzie emitowany od 22 września 2017 r. w TVN oraz kobiecych kanałach tematycznych TVN, Polsatu i TVP.

Czytaj więcej na temat: , , , ,