Kraj

Creaton prezentuje się w nowej odsłonie

Producent nowoczesnych pokryć dachowych odświeża identyfikację wizualną.

Creaton prezentuje się w nowej odsłonie
Firma Creaton Polska Sp. z o.o., producent nowoczesnych pokryć dachowych i innowacyjnych materiałów elewacyjnych, wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej. Jak zapewnia biuro prasowe, towarzyszą one modyfikacjom, jakie zaszły w ofercie produktowej marki Creaton.
Od września tego roku firma oferuje cztery grupy produktowe: dachówki ceramiczne, dachówki cementowe, płytki dachowe i elewacyjne oraz płytę falistą z włóknocementu pod jedną marką Creaton. Wygaszeniu ulega brand Euronit, pod którym występowały dotychczas trzy ostatnie grupy produktów. Przeszły one również zmiany technologiczne, co ma gwarantować wysoką jakość.
Odświeżony został także logotyp marki. Identyfikacja wizualna została ponadto ujednolicona, żeby nabrać spójności.
Creaton Polska należy do Etex Group, jednego z największych holdingów obecnych na rynku materiałów budowlanych. W Polsce zlokalizowane są trzy zakłady produkcyjne firmy – w Olkuszu, Chojnicach i Widziszewie. Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiada wewnętrzny dział marketingu marki. Za obsługę komunikacyjną projektu odpowiada agencja Red Pen.