Zagranica

IKEA z serią eventów miejskich

Na Wyspach marketer dba o możliwość poczucia się w mieście jak w domu.

IKEA z serią eventów miejskich
Szwedzka sieć IKEA w Sheffield wystartowała z serią działań w przestrzeni miasta. Dla mieszkańców oferuje poduszki, leżaki, a w ramach poczęstunku – bułeczki z cynamonem.
W działania zaangażowana jest agencja Mother. Głównym celem było stworzenie takiego przekonania w odbiorcach kampanii, że doznanie małych przyjemności na co dzień czyni życie bardziej szczęśliwym. W ramach działań po mieście rozsiane są zakątki z kwiatami doniczkowymi, poduszki na publicznych ławkach, wózki z przenośnymi napojami, potrawy z grilla czy gorące bułeczki z cynamonem.
W ogrodach botanicznych na spacerowiczów będą czekały leżaki, specjalnie zaaranżowane salony do czytania, specjalnie przebudowany tramwaj.

(Campaign)