M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maciej Radkiewicz nie jest już szefem Biura Reklamy TVP

Piotr Machul | 20 września 2017, 06:00

Nieoficjalnie: powodem rozstania jest m.in. rozbieżność dotycząca podejścia do telemetrii.

Maciej Radkiewicz został odwołany ze stanowiska dyrektora Biura Reklamy TVP. Informacje udało nam się potwierdzić u źródeł zbliżonych do TVP.

Jednym z głównych powodów rozstania jest rozbieżność stanowisk szefa Biura Reklamy TVP i zarządu nadawcy publicznego co do telemetrii. W ostatnich dniach prezes Jacek Kurski zapowiadał w mediach powrót do pomysłu własnego pomiaru widowni (prowadzonego we współpracy z Netią) i rezygnację z danych Nielsena.

Nie wiadomo jeszcze, kto będzie nowym dyrektorem biura reklamy.

Radkiewicz został dyrektorem BR TVP pod koniec czerwca 2016 r. Zastąpił wówczas Waldemara Gaspera, który poróżnił się z zarządem TVP również w kwestii telemetrii.

Maciej Radkiewicz był już związany wcześniej z telewizją publiczną. Pracował jako szef zespołu ds. sponsoringu sportowego, a następnie jako zastępca dyrektora Biura Reklamy ds. współpracy z oddziałami terenowymi spółki.