M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza jesienna kampania Żubra

Maciej Burlikowski | 21 września 2017, 06:00

Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.

Kompania Piwowarska przygotowała nową kampanię reklamową i jesienną aktywację jednej z kluczowych marek w swoim portfolio - piwa Żubr. Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i mediach społecznościowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i online. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki w Facebooku.

Za kreację i realizację spotu reklamowego "Wznoszenie Żubra owocuje" odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image, a udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania socialmediowe oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,