Kraj

Marka Felix promowana w VoD i w YouTube

Kampanię wesprą działania w social mediach.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fte2YyI0lYZc%22%7D
Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Cztery filmy komunikujące zalety zdrowotne Orzechów Felix: Felix Cynk balans,  Felix białko, Felix magnez, Felix witamina B3 – emitowane będą w głównych kanałach VoD oraz na YouTube. Działania realizowane są w modelu programmatic. Kampanię wesprą działania w social mediach.  
Za realizację spotów odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum, a za rozwiązania z zakresu programmatic odpowiada Amnet Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Faceaddicted wspiera kampanię w social mediach.