Kraj

Timur & Partners ze Słowacji przygotuje pierwszą kampanię marki Andante

Słowacka agencja reklamowa Timur & Partners zajmie się kreacją filmu reklamowego dla słodyczy Andante sprzedawanych przez IDC Polonia. Agencja Timur...

Słowacka agencja reklamowa Timur & Partners zajmie się kreacją filmu reklamowego dla słodyczy Andante sprzedawanych przez IDC Polonia. Agencja Timur & Partners współpracuje z firmą-matką IDC Polonia. Pierwotnie w przetargu brały udział agencje: Demo Effective Launching, Mediapol i Schulz. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmie się dom mediowy Macroscope OMD. Kampania marki Andante ruszy na początku kwietnia i potrwa 8 tygodni w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Będzie to pierwsza akcja mediowa tego brandu w Polsce, choć produkty są dostępne na rynku od 2003 r. – Mimo braku wsparcia mediowego nasze wyroby odnotowują dobre wyniki sprzedaży, działaniami mediowymi chcemy jednak wzmocnić wizerunek marki i zintensyfikować sprzedaż słodyczy, licząc na pozbawianie udziałów producentów lokalnych marek – powiedziała Aleksandra Kucała, kierownik marketingu w IDC Polonia. Kolejne uderzenie mediowe marki Andante zaplanowano na jesień tego roku. Andante będzie reklamować swoją markę poprzez flagowy produkt – wafle. W portfolio są także herbatniki i biszkopty. 135-g opakowanie wafli kosztuje 1,9 zł, plasuje się cenowo pomiędzy wyrobami Jutrzenki i Skawy, dwóch największych konkurentów w tym segmencie. Brand jest dostępny w większości sieci handlowych, jego odbiorcą są rodziny z dziećmi. (MKS)