M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała nowa kampania Frosty

Katarzyna Woźniak | 26 września 2017, 06:00

W mediaplanie akcentowane są telewizja i radio.

Wystartowała kampania produktów marki Frosta. Tym razem realizowana jest pod hasłem "Mówimy, jak jest". Kampania będzie miała odsłony na antenach ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych. Działania mają zaprezentować m.in. bogactwo portfolio produktów firmy.
Nowa kampania ma stawiać na przejrzystość przekazu i przybliżać filozofię tworzenia swoich produktów. Frosta, kontynuując wcześniej obraną strategię, podkreśla swoją filozofię 100 proc. naturalnego smaku. Producent zapewnia, że w swoich produktach nie stosuje dodatków do żywności, korzysta jedynie z mrożonych na morzu ryb z certyfikatem MSC, a wszystkie użyte składniki ujawnia na etykiecie. W nowej kampanii pojawiają się Złote paluszki rybne, Mintaj w cieście, Złoty mintaj, Steki a także ubiegłoroczna nowość – Burgery rybne.
Do połowy grudnia na antenach ogólnopolskich stacji TV (TVP, TVN oraz Polsat) pojawią się 30-sekundowe spoty. W tym okresie reklamy emitowane będą również w wybranych stacjach radiowych.
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje JBcomm. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,