M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orlen szuka firmy do badań marketingowych

Maciej Florek | 26 września 2017, 06:00

Efektem realizacji programu badań powinny być znaczące efekty skali w postaci redukcji kosztów.

PKN Orlen oraz spółki z grupy kapitałowej zapraszają do złożenia oferty w zakresie badań marketingowych (współpraca ramowa). Firma oczekuje propozycji i rekomendacji na badania, które powinna zrealizować w 2018 r. w ramach projektu "Kompleksowy program badań rynkowych".

Celem ogłaszanego zapytania jest systemowe podejście do wszystkich realizowanych badań, kompleksowe analizy wyników poszczególnych badań na tle rezultatów badań już zrealizowanych, opracowywanie rekomendacji, prognoz oraz aktywne proponowanie kolejnych rozwiązań w ramach dostępnego budżetu. Ponadto efektem realizacji programu badań powinny być znaczące efekty skali w postaci redukcji kosztów.

Oferty można składać do 29 września br.

Czytaj więcej na temat: