M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zbliża się Filmteractive 2017

Maciej Florek | 27 września 2017, 06:00

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w październiku zarówno w Łodzi, jak i po raz pierwszy w Warszawie. Tematem przewodnim są marki przyszłości. Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.

Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych, jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar.

W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy. Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) - skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami. Ma ono także podsumować aktualne trendy dotyczące tworzenia treści, na których dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in.: Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki "Smartcuts", współzałożyciel Contently, Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC, Patrycja Matul, odpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka, Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy start-upu aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilevera za miliard dolarów. Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać silne więzi z widzami, a to wszystko dzięki połączeniu sztuki
storytellingu i big data.

Druga część - Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) - adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej na kulturze. Festiwalowi towarzyszy Filmteractive Market – skierowany do twórców projektów z zakresu innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych, których zgłoszone prace oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami.

Wydarzenie zostało objęte patronatem "Media & Marketing Polska" oraz MMP24.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,