M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brodka, Gortat i Marek Kamiński we wspólnej kampanii promującej muzeum

Katarzyna Woźniak | 27 września 2017, 06:00

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią.

Muzeum Narodowe wystartowało z kampanią promującą swoje zbiory. Za koncepcję i kreację kampanii odpowiada Muzeum Narodowe. W spotach promujących zbiory muzeum wystąpili: piosenkarka Monika Brodka, koszykarz Marcin Gortat i himalaista Marek Kamiński. Kampania realizowana jest pod hasłem "A ty, co zobaczysz?". Reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski, a operatorem Michał Pukowiec. Wsparcie artystyczne i postprodukcję zapewniło Chimney Poland. Komunikacją kampanii i media relations zajmuje się agencja Kultura.
Kampania będzie funkcjonowała w przestrzeni miejskiej na nośnikach w metrze, billboardach (Stroer) i na nośnikach w komunikacji miejskiej (ZTM). Spoty będą również emitowane w sieci kin Multikino. W internecie kampania będzie promowana przez kanały Muzeum Narodowego w Warszawie: YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Kampanię wspiera akcja #atycozobaczysz zapraszająca do wspólnego promowania MNW jego stałych i nowych gości oraz influencerów. Za zakup i planowanie mediów również odpowiada agencja Kultura. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,