M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Tomasz Wygnański | 27 września 2017, 06:00

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Lars Stegelmann, executive vice president commercial operations w Nielsen Sports, będzie keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy". Lars Stegelmann ma ponad 10 lat doświadczenia jako ekspert w zakresie marketingu sportowego. Pracował m.in. jako członek komitetu organizacyjnego piłkarskich mistrzostw świata w RPA w 2010 r., współpracował z UEFA przy organizacji piłkarskich mistrzostw Europy, które odbyły się 2012 r. w Polsce i na Ukrainie, pracował także jako konsultant przy organizacji rajdów i wyścigów samochodowych dla Fédération Internationale de l’Automobile (FIA). Obecnie Nielsen Sports agreguje i analizuje dane marketingowe dla ponad 1700 wiodących klubów i organizacji sportowych na całym świecie.

Podczas konferencji "Sponsoring i marketing sportowy" zostaną zaprezentowane najnowsze dane dotyczące wartości rynku, opisane trendy i przedstawione case studies. Jedna z prezentacji będzie dotyczyła e-sportu - bardzo szybko rozwijającej się branży, która już została dostrzeżona przez marketerów.

Wśród prelegentów i panelistów znajdą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Eurosport, Havas Sports & Entertainment, Legia, Lotos, MediaCom i Sponsoring Insight. 

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października. Więcej informacji na: marketingsportowy.media.com.pl

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,