M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Toyota przygotowała pierwszą kampanię z The & Partnership

( red. ) | 28 września 2017, 06:00

Producent samochodów rusza z paneuropejską kampanią, w której zachęca do wyboru silników hybrydowych.

Toyota rusza z kampanią  zrealizowaną we współpracy z The & Partnership. Po raz pierwszy marketer prowadzi działanie z tą agencją. Kampania realizowana jest pod hasłem "We choose Hybrid" i jej celem jest podkreślenie wzrostu popularności silników hybrydowych.
Kampania jest wynikiem wygranego przetargu na łączoną obsługę kreatywną, mediową i digitalową. Konkurs został rozstrzygnięty w listopadzie ubiegłego roku.
Celem działań jest zbudowanie świadomości marki Toyota jako lidera technologii hybrydowej. W Wielkiej Brytanii minister środowiska Michael Gove ogłosił w lipcu br., że od 2040 r. na Wyspach obowiązywać będzie zakaz sprzedaży samochodów z silnikami benzynowymi i na olej napędowy.
Kampania autorstwa The & Partnership będzie realizowana w telewizji i kinach w całej Europie w październiku br.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,