M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Type Three wygrało przetarg ZTM w Warszawie

Katarzyna Kacprzak | 28 września 2017, 06:00

Nagroda główna za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku to 70 tys. zł.

fot. Urząd Miasta
fot. Urząd Miasta
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) rozstrzygnął konkurs. Jego celem był wybór nowego logo dla systemu komunikacji miejskiej w Warszawie, które będzie identyfikowało usługi komunikacyjne realizowane na zlecenie Miasta Stołecznego. Obecnie w przestrzeni miejskiej równolegle funkcjonują trzy logotypy ZTM-u, używany jest również symbol promocyjny miasta "Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej".

Konkurs miał charakter dwuetapowy, otwarty. Na podstawie nadesłanych w pierwszym etapie portfolio jury wybrało pięciu finalistów, którzy zostali zaproszeni do odpłatnego przygotowania wstępnych koncepcji logotypu (po 2 tys. zł). Były to: DO Design Office, Ortografika, Edgar Bąk Studio, Type Three oraz Prowizorka - Aneta Lewandowska. Nagrodę główną za przygotowanie zestawu logotypów wraz z księgą znaku 70 tys. zł. otrzymało studio Type Three

Portfolio i projekty oceniło jury, w którego skład oprócz przedstawicieli ZTM-u, wchodzili: Magdalena Ponagajbo (Mamastudio), Emilia Bojańczyk (Podpunkt), Andrzej Budek, prof. Piotr Garlicki i dr hab. Dawid Korzekwa, prof. ASP.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,