M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SBE rozpoczyna współpracę z SAR-em

Katarzyna Kacprzak | 28 września 2017, 06:00

Stowarzyszenia chcą wypracować zbiór standardów przetargowych.

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) rozpoczęło współpracę ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR oraz innymi instytucjami na rzecz dialogu branżowego wokół "Dobrego przetargu". Jest to projekt dyskusji branżowych, których celem jest ustalenie standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych zgodnych z europejskimi trendami równości i partnerstwa biznesowego w relacji jakość - cena.

Na wzór wytycznych World Federation of Advertisers (WFA) i The European Association of Communication Agencies (EACA) - projektu "The Good Pitch” wydanym przez brytyjskie IPA i ISBA oraz francuskiej „La Bella Competition” powstać ma zbiór standardów i wiedzy na temat przetargów, czyli „Biała księga dobrych praktyk przetargowych w zakupach marketingowych”. Dialog branżowy powstał z inicjatywy SAR i Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML).


Czytaj więcej na temat: , , , , ,