M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polska na 11. pozycji w rankingu prędkości stron mobilnych

Maciej Florek | 28 września 2017, 06:00

Google prezentuje swój europejski raport na ten temat.

Google przetestował szybkość stron, na które użytkownik jest przekierowywany po kliknięciu w reklamę mobilną (landing pages). Badaniu zostały poddane strony z 17 europejskich krajów z 11 branż. Okazało się, że średni czas ładowania wynosi obecnie 9,124 sekundy, czyli o 6 sekund więcej niż wskazana granica 3 sekund. Najszybsze okazały się strony z ogłoszeniami i informacjami lokalnymi ze średnią prędkością ładowania 8,148 sekundy, a kolejno z branży finansowej z 8,227 sekundy oraz edukacji i administracji publicznej z 8,6 sekundy. W związku z często impulsywną naturą zakupów mobilnych strony z obszaru sprzedaży detalicznej ładowały się najwolniej, bo około 10,29 sekundy. Zostały jednak nieznacznie wyprzedzone przez branżę motoryzacyjną z wynikiem 10,259 sekundy.

Wśród przebadanych rynków najszybciej ładują się strony mobilne w Niemczech, Holandii i Hiszpanii. Polska zajęła 11. miejsce.

Czytaj więcej na temat: