M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

4Fun wspiera jesienną ramówkę kampanią [wideo]

Maciej Florek | 29 września 2017, 06:00

W kampanii biorą udział prezenterzy stacji.

Pod hasłem "Stosunkowo Najwięcej Muzyki" telewizja 4Fun startuje z nową kampanią reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji. Spoty z udziałem prezenterów będą emitowane w sieci kin Helios, na nośnikach DOOH należących do Screen Network, w kanałach własnych, a także w social mediach 4Fun.TV.

Autorami konceptu kreatywnego kampanii są Szymon Demirkol, Jacek Wójcik oraz Marta Sawicka z agencji Bride2Fun. Serię spotów wyprodukowała Flota Filmowa, a za postprodukcję odpowiada Coloroffon i dział motion design 4Fun Media. Przy tej kampanii 4Fun nie współpracował z żadnym domem mediowym.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,